Home > nasional > 1MDB: Kalau The Edge tidak betul, beritahu saya apa yang betul – Muhyiddin Yassin

1MDB: Kalau The Edge tidak betul, beritahu saya apa yang betul – Muhyiddin Yassin

Top 10 video today in Malaysia, 28july

Saya sebut apa yang orang kata, akhirnya menjadi ‘saya yang kata’

 

 

 

Rumahnya dan perkarangan di penuhi pemberita dan mereka yang simpati kpd muhyiddin, lihat

Dari FMT
Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin akan menjelaskan pengguguran jawatannya pada jam 11 pagi Rabu.

Katanya, sehingga ke jam dan tarikh berkenaan beliau tidak akan membuat sebarang kenyataan.

“Saya cuma nak nyatakan saya telah mengeluarkan kenyataan dan media telah melaporkan apa yang berlaku. Saya tidak akan beri kenyataan baru.

“Saya akan maklumkan esok jam 11 pagi. Saya jemput semua media dalam negara dan luar negara datang sini (rumah) dan di situ nanti saya akan jelaskan apa-apa pertanyaan persoalan yang dikemukakan oleh saudara-saudara sekalian,” katanya ketika dikerumini wartawan di kediamannya di Bukit Damansara.


Lihat juga: Najib gila kuasa-Azmin Ali, Najib dikatakan membuat tindakan untuk menyelamatkan diri daripada dakwaan salah guna kuasa

http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2015/07/28/najib-gila-kuasa-azmin-ali/

Lihat juga : Penyokong Muhyiddin lepas geram di Facebook Najib https://abgrara.wordpress.com/2015/07/28/penyokong-muhyiddin-lepas-geram-di-facebook-najib/

Categories: nasional
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

