Home > cord guitar > kord gitar Biarkanlah Drama Band

kord gitar Biarkanlah Drama Band

February 7, 2015 Leave a comment Go to comments

Kord Gitar Lagu Biarkanlah – Drama Band

Dm          G          C
Semua pernah tercipta
Dm          G          C
Seakan terhapus sudah segala
F            G     C       Am
Tak mampu ku kembali
F                  Fm            G
Biarkan saja berakhir di sini

F                      G
Biar patah hatiku
Em           Am
Biarkanlah
F           G                    C
Aku pergi demi hidupmu

F                      G
Biar hancur harapku
E           Am
Lepaskanlah
F           G                    C

Aku pergi demi bahgiamu

Dm          G          C

Semua janji terbina

Dm          G          C
Seakan sudah tiada bermakna
F            G     C       Am

Tak mampu ku kembali
F                  Fm            G
Biarkan saja berakhir di siniF                      G
Biar patah hatiku
Em          Am
Biarkanlah
F           G                    C
Aku pergi demi hidupmuF                      G
Biar hancur harapku
Em           Am
Lepaskanlah
F           G                    C

Aku pergi demi bahgiamu

solo

C                                Em
Selagi kita masih bersama
F                        G
Semakin ku terluka

F                      G
Biar patah hatiku
Em           Am
Biarkanlah
F           G                    C
Aku pergi demi hidupmu

F                      G
Biar patah hatiku
Em           Am
Biarkanlah
F           G                    C
Aku pergi demi hidupmu

F                      G
Biar hancur harapku
Em           Am     F  Em G Am
Lepaskanlah semuanya
F           G                    Am

Aku pergi demi bahgiamu

F           G                    Am
Aku pergi demi bahgiamu
F           G                    C
Aku pergi demi bahgiamu

Lagu : Biarkanlah
Artis : Drama Band

Categories: cord guitar
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

