Home > hiburan > video: Menangisi whitney houstan mati akibat dadah di L.A

video: Menangisi whitney houstan mati akibat dadah di L.A

February 12, 2012 Leave a comment Go to comments

Amat menyedih kan dan memeranjatkan, kehebatan lagenda penyanyi yang bersuaraa berkaca ini meninggalkan ratusan juta peminat dengan kematian nya yang tidak disangka sangka, Seorang penyanyi yang amat saya minati, yang semua kita puja puja telah meninggalkan sejarah buat kita semua, Dibawah lagu yang membawa kenangan untuk kita semua. Sedihhhhhhh

Whitney ketika di puncak dan pasti ratusan juta akan menangisi pemergian penyanyi terhebat dan tersohor ini.

LOS ANGELES (AP) – Whitney Houston, yang memerintah sebagai ratu muzik pop sehingga suara yang menakjubkan nya itu telah dimusnahkan oleh penggunaan dadah dan imej agung itu telah hancur oleh tingkah laku yang tidak menentu dan perkahwinan yang huru-hara kepada penyanyi Bobby Brown, meninggal dunia Sabtu lalu. Beliau ketika ini berumur 48.

Beverly Hills polis Lt. Mark Rosen kepada pemberita di luar Beverly Hilton Houston telah disahkan mati pada jam 3:55 di dalam biliknya di tingkat empat hotel.Mayatnya  kekal di sana dan Beverly Hills detektif sedang menyiasat.

“Tiada sebarang tanda-tanda jelas apa-apa niat jenayah,” kata Rosen.

Jurnalis Houston, Kristen Foster, berkata punca kematian adalah tidak diketahui.

Rosen berkata polis menerima panggilan 911 daripada keselamatan hotel kira-kira Houston di 3:43 petang Sabtu. Paramedik yang telah berada di hotel kerana pihak Grammy tidak berjaya cuba memulihkan penyanyi itu, katanya.

 
Categories: hiburan
  1. Anonymous
    February 12, 2012 at 9:10 pm

    Great singer but spent most of her last years in a drug addiction..:(

    Like

    • abgrara
      February 16, 2012 at 6:12 pm

      yes dear,, memories

      Like

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment